Charakterystyka klienta
Telewizja Polsat jest polską spółką mediową, nadawcą kanałów telewizyjnych. Biuro Reklamy Polsat Media realizuje natomiast kampanie reklamowe, sponsoringowe oraz „szyte na miarę” projekty specjalne. Portfolio obejmuje 71 kanałów telewizyjnych obejmujących dużą ogólnopolską stacje telewizyjną Polsat wraz z wieloma kanałami tematycznymi.
Cechy projektu
- intuicyjny sposób przesyłania materiałów
- transkodowanie materiału celem dostosowania go do wymogów emisyjnych bez ingerencji w zawartość merytoryczną
- efektywne i bezpieczne płatności
- wgląd w szczegółowe raporty z kontroli technicznej
- łatwe zarządzanie kontami wszystkich użytkowników
- dostęp do historii transferów oraz płatności z poziomu platformy
Efekty współpracy
Stworzyliśmy w pełni intuicyjną, dwujęzyczną platformę, za pomocą której klienci Biura Reklamy mają możliwość zlecenia emisji reklamy, dokonania płatności, a także mają wgląd we wszystkie przesłane pliki. System udostępnia faktury oraz raporty dotyczące kontroli technicznej przesyłanych materiałów. Platforma Polsat Media AdFlow umożliwia także uzyskanie wsparcia technicznego oraz bezpośredni kontakt z Klientami. Pracownicy Biura Reklamy mają pełną kontrolę nad kontami użytkowników, przepływem plików oraz płatności.
Klient ma możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności aplikacji z wykorzystaniem aktualnie wspieranych przeglądarek internetowych na urządzeniach stacjonarnych.
Całość funkcji została przez nas pokryta testami automatycznymi - każda funkcja z osobna jest sprawdzana przez automatyczny system - dzięki temu jesteśmy pewni że system funkcjonuje poprawnie.
Klient ma możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności aplikacji z wykorzystaniem aktualnie wspieranych przeglądarek internetowych na urządzeniach stacjonarnych.
Całość funkcji została przez nas pokryta testami automatycznymi - każda funkcja z osobna jest sprawdzana przez automatyczny system - dzięki temu jesteśmy pewni że system funkcjonuje poprawnie.